Inrichting organisatie

Het kapitaal van uw organisatie zijn uw medewerkers. Boeien en binden is een belangrijk proces voor kennisborging en continuïteit. Als onderdeel van het arbeidsvoorwaardenpakket wordt veelal een opleidingsbudget toegekend. De inrichting van TrainingsDesk behoeft niet complex te zijn. We richtten ons op de organisatiestructuur, functieprofielen en afdelingen, zodat uw medewerkers of extern ingehuurde mensen als cursisten in TrainingsDesk beschikbaar komen. Nadat uw bedrijfsprofiel en enkele basale bedrijfsgegevens zijn aangemaakt kunt u al aan de slag met de basisfuncties van TrainingsDesk en elearning.

Key-user trainingen

Onder key-users verstaan wij de gebruikers die TrainingsDesk inhoudelijk gaan beheren, zelf leercontent ontwikkelen of in samenspraak met Opleidingsinstituut leerprogramma’s in TrainingsDesk beschikbaar maken. Daarnaast wordt aandacht besteed aan de distributie van content naar de verschillende cursistengroepen. Het meest gewaardeerde en attractieve onderdeel betreft de verschillende rapportages die via het dashboard inzichtelijk zijn.

Support

Onze serviceafdeling is ervaren en technisch goed onderlegd. Binnen onze dienstverlening zijn functionele en technische vragen integraal onderdeel binnen onze supportafdeling met korte lijnen en geen aparte abonnementen. Support wordt vaak onderschat tot het moment dat u een belangrijke vraag heeft of een verstoring zich voordoet, waardoor uw cursisten of opleider niet meer verder kunnen. Wij zijn ons er uiteraard van bewust dat TrainingsDesk een technisch platform betreft met verschillende afhankelijkheden. Vanuit onze business ervaring en inhoudelijke expertise wordt in ieder geval adequaat gereageerd en zijn wij in het geval van een ernstige calamiteit ook in het weekend beschikbaar.